مقامات مزدا بر این باورند که با این حال نباید همه محصولات خود را بهصورت تمامبرقی و پلاگین هیبریدی عرضه کنند؛ چراکه این مدل خودروها تنها در بازارهایی بهفروش مناسب میرسند که برای خرید آنها بستههای تشویقی در نظر گرفته باشند.
گنجاندن خودروهای برقی نهتنها برای سودآوری بیشتر، بلکه در جهت پذیرش محصولات مزدا ازسوی مشتریان اروپایی انجام خواهد شد. خودروی برقی که مزدا قرار است در شمایل یک خودروی تمامبرقی در سال ۲۰۲۰ معرفی کند از فناوری این خودروساز ژاپنی استفاده خواهد کرد.
منبع: دنیای اقتصاد
انتهای پیام/