برترویژه ها

رشد ۱۷۰ درصدی درآمد «هوده کارت» بیمه ملت در سه ماه سال ۱۴۰۲

به گزارش صنعت کار – گزارش عملکرد سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ شرکت توسعه ارزش هوده منتشر شد.

این شرکت که با محصول اصلی خود با نام «هوده کارت»، به عنوان اولین و تنها محصول کارت اعتباری در صنعت بیمه کشور، برای افزایش قدرت خرید، بالابردن سطح رفاه، مدیریت نقدینگى و همچنین ابزار بازاریابی بیمه فعالیت می‌کند، در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ جمع مشتریان خود را به بیش از ۶۰۰ سازمان و شرکت خصوصی رسانده است و ۹۰۰ پذیرنده فعال در سراسر کشور با این شرکت همکاری دارند.

همچنین ۶۷ هزار دارنده کارت فعال هوده کارت، از خدمات شرکت زیرمجموعه بیمه ملت برای خرید بیمه‌نامه، لوازم خانگی و صوتی-تصویری، پوشاک، مواد غذایی، خدمات گردشگری، درمانی، ورزشی و… استفاده می‌کنند.

بر اساس گزارش بیمه ملت، در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲، با وجود نوسانات شدید ارزی و کاهش فروش اقساطی، ۱۷ فروشگاه حضوری و اینترنتی به جمع پذیرندگان هوده کارت اضافه شده‌اند و ۱۱ سازمان و شرکت جدید از جمله سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جمعیت هلال احمر خوزستان، شرکت فراسکو عسلویه، سازمان نظام مهندسی معدن استان آذربایجان شرقی، شرکت سرمایه‌گذاری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، شرکت سرمایه‌گذاری ساختمانی سپه و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، با این شرکت قرارداد امضا کرده‌اند و ۳۱۵۳ کارت اعتباری برای کارمندان سازمان‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد صادر شده است.

گزارش عملکرد شرکت توسعه ارزش هوده نشان می‌دهد، کارمزد بازاریابی این شرکت در سه ماهه ابتدایی امسال، ۱۴۴ درصد افزایش پیدا کرده و درآمد تضمین اعتباری آن نیز بیش از ۴۴۰ درصد رشد پیدا کرده است.

همچنین درآمد حاصل از کارمزد بازاریابی ۱۴۴ درصد، درآمد صدور کارت اعتباری ۴۲ درصد و نیز سایر موارد افزایش پیدا کرده است که موجب رشد ۱۷۰ درصدی درآمدهای شرکت توسعه ارزش هوده شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا