تاپخودرو

برگزاری بزرگترین رویداد خودرویی ایران در اصفهان

نشست خبری هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان صبح امروز در مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صنعت کار، هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان از ۱۶ تا ۱۹ آبان در محل دائمی نمایشگاه های این شهر برگزار می شود.

در این رویداد تجاری که چند سالی می شود در نبود نمایشگاه خودرو تهران به عنوان بزرگترین رویداد این صنعت در سطح کشور از آن یاد می شود، ۲۱ شرکت خودروسازی ایرانی حاضر خواهند بود. به گفته علیرضا عاجزی، مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان:  از جمله مهمترین شرکت هایی که امسال در اصفهان محصولات خود را به نمایش می گذارند می توان به : ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، کامل دیزل، شایان دیزل، گروه آرین، گروه خودروسازی بهمن، مدیران خودرو، نیکران موتور، تیگارد موتور و … اشاره کرد.

وی در ادامه اعلام کرد: در حاشیه برگزاری این رویداد نشست های تخصصی و همچنین برنامه های ویژه برای رونمایی از ۶ الی ۷ محصول جدید توسط خودروسازان در نظر گرفته شده است.

به گفته احمدرضا طحانیان، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان، نزدیک به ۱۷ هزار متر مربع سطح فضای سرپوشیده و نزدیک به ۳۰ هزارمتر مربع فضای باز برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده و از نظر حضور شرکت کنندگان این رویداد رکوردهای سال گذشته را شکسته است. همچنین زیرساخت های لازم برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه برای امسال در نظر گرفته شده است.

علاقمندان به حضور در این رویداد مهم صنعت خودرو می توانند در تاریخ ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه از ساعت ۱۱ الی ۱۸ هر روز به مرکز نمایشگاه های بین المللی اصفهان مراجعه کرده و از غرفه ها بازدید کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا