صنعت و معدنویژه ها

برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی هرچه باشکوه‌تر و شایسته به زائرین امام حسین (ع) در ایام اربعین تاکید کرد.

به گزارش صنعت کار –  دکتر حسین مدرس خیابانی در جلسه ستاد اربعین شرکت ملی صنایع مس ایران که با حضور جمعی از معاونین، مدیران مجتمع‌های تولیدی و همچنین اعضای این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: راه امام حسین (ع) و منش ایشان باید الگوی رفتار و کردار همه ما باشد. انشاالله در ایام اربعین امسال شرکت ملی صنایع مس ایران بتواند خدمت‌گزار شایسته‌ای برای زائران اباعبدالله الحسین(ع) باشد.
وی تصریح کرد: از آنجا که راهپیمایی اربعین یک حرکت بزرگ فرهنگی است، باید دقت داشت که در برنامه‌ریزی‌ها به همه جزئیات توجه شود و هر موکب بر اساس شرح وظایف و خدماتی که قرار است به زائرین عزیز ارائه کند، کم و کاستی وجود نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران افزود: اگرچه در بحث خدمت‌رسانی، برنامه‌ریزی برای اسکان، پخت غذا و مسائل بهداشتی زائران بسیار مهم است اما به همان اندازه هم باید در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دقت داشت تا فضای معنوی این ایام به بهترین شکل حفظ شود.

وی در ادامه به ضرورت برنامه‌ریزی مناسب برای موضوعات درمانی زائران اشاره کرد و گفت: با توجه به گرمای هوا و خیل جمعیت زائران، بحث بهداشت و درمان از اهمیت بسیاری برخوردار است لذا انتظار می‌رود تدابیر لازم در این خصوص را هم مد نظر قرار دهند و هر طور که نیاز است، امکانات و تجهیزات لازم را در موکب‌ها مستقر کنند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به گزارشی که اعضای ستاد و مسئولان موکب‌ها در این جلسه ارائه کردند، برنامه‌ریزی بسیار خوبی در مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران و تقسیم وظایف و تنوع خدمات بر حسب مجتمع ها و مکان های مختلف تدوین و برای برگزاری مراسم اربعین امسال صورت گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا