گوناگونویژه ها

آشنایی با اپلکیشن فردیت – پادکست آنلاین گوش دهید

به گزارش صنعت کار، اگر شما هم قصد شنیدن پادکست های علمی و پژوهشی در زمینه‌های کسب و کار، موفقیت، توسعه فردی، مذاکره، فروش و… را دارید، فردیت یک وب اپلیکیشن اختصاصی برای شماست. شما میتوانید در این اپلیکیشن پادکست‌های بیشماری با موضوعات مختلف که به صورت حرفه‌ای با منابع علمی پژوهشی که توسط شخص فاتح روشن و تیم تحقیقاتی ایشان جمع آوری شده را بشنوید و لذت ببرید. اپلیکیشن فردیت در اصل یک وب‌اپ حرفه‌ای برای علاقه مندان به موفقیت و رشد فردی و بیزینسی است که قصد دارند از طریق صدا و گوش دادن به پادکست مهارت‌های زیادی را کسب کنند.

فردیت در سال ۱۴۰۲ توسط دکتر فاتح روشن تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد. ماهیت این اپلیکیشن ارائه پادکست هایی است که در زمینه های کاری، شخصی و سبک زندگی به افراد کمک کند. همچنین این پلتفرم درتلاش است تا اطلاعات ارائه شده خود را به صورت علمی، پژوهشی و معتبر ارائه دهد. هر چند بخشی از اطلاعات ارائه شده تجربی است، اما با این حال تمامی اطلاعات حاصل کتاب‌ها، مقاله‌ها، پژوهش‌ها و منابع معتبر جهانی جمع آوری شده است.

اکثر فایل های منتشر شده در پلتفرم فردیت، کاملا رایگان است و افراد حتی بدون نیاز به عضویت، می‌توانند پادکست‌های متنوعی با دسته‌بندی‌های مختلف را گوش فرا دهند. اما برخی از پادکست‌ها، پژوهش‌ها، خلاصه‌کتاب‌ها و دوره‌های آموزشی منتشر شده در این پلتفرم، به صورت غیر رایگان ارائه شده و افراد با تهیه اشتراک ویژه ماهانه یا سالانه، می‌توانند به محتوای ویژه این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.

دکتر فاتح روشن در این باره می‌گوید:«سعی کردیم اکثر پادکست‌ها را به صورت رایگان به مردم عزیز کشورمان عرضه کنیم تا افراد بتوانند در محیط خانه، محل کار، هنگام رانندگی، قدم زدن و… به راحتی به پادکست‌ها گوش دهند. با این حال، بخشی از پادکست‌ها که معمولا دوره‌های آموزشی هستند، به صورت سلسله مراتبی و قسمت به قسمت طراحی شده و با یک موضوع مشخص، مهارت‌های لازم و دغدغه‌های یک فرد را برطرف می‌کند. اگرچه تمام پادکست‌ها معتبر و علمی هستند اما دوره‌های آموزشی، حاصل تحقیقات و پژوهش‌های بیشتری توسط من و تیم بوده‌اند.»

به گفته ایشان فردیت تاسیس شده تا افراد صرفا با حس شنوایی خود بتوانند مطالب را درک کنند و با کمترین زمان، مهارت‌ها و سطح آگاهی خود را ارتقا دهند. موضوعاتی مثل کسب و کار، توسعه فردی، سبک زندگی، خانواده، روابط، کسب درآمد، مذاکره و گفتگو و… از جمله موضوعاتی است که در فردیت پوشش داده شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا