صنعت و معدنویژه ها

احداث شهرک‌های صنفی از ماموریت‌های جدید سازمان صنایع کوچک است

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: ایجاد و احداث شهرک‌های صنفی از ماموریت‌های جدید این سازمان است.

به گزارش صنعت کار – روح‌اله ابراهیمی که برای بررسی روند اجرای طرح های عمرانی به استان خوزستان سفر کرده بود در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان و کارکنان حوزه فنی و همچنین مشاوران و ناظران فنی، به تاثیر قطع برق برای صنایع اشاره و اظهارکرد: قطع شدن برق در بخش های مختلف باعث آسیب به واحدهای تولیدی است و موجب ضرر و زیان به صنعتگران می شود.

وی افزود: باید در توزیع انرژی توجه بیشتری به صنایع و علی الخصوص صنایع کوچک شود چرا که بخش مولد کشور صنایع هستند.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران همچنین به رسالت اصلی این سازمان و بحث ایجاد زیر ساخت اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه رسالت اصلی شرکت شهرک های صنعتی احداث زیر ساخت های مناسب و ایجاد شرایط لازم برای امر مهم تولید است لذا دست اندرکاران باید در این خصوص تسریع داشته باشند و با کیفیت عمل کنند.

ابراهیمی یادآور شد: ایجاد شهرک های صنعتی و احداث طرح ها و تاکید بر کیفیت و تسریع بدان سبب است که زمین صنعتی برای استقرار واحدهای تولیدی فراهم شود.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اضافه کرد: طرح همه این مباحث بدان دلیل است که طرح ها و زیر ساخت ها در موعد مقرر تکمیل و تحویل شوند.

وی همچنین به شهرک های جدید اشاره کرد و گفت: ایجاد و احداث شهرک های صنفی از ماموریت های جدید سازمان است که در سال ۱۴۰۴ یک شهرک صنفی راه اندازی خواهد شد.

توسعه و ایجاد شهرک های صنعتی جدید در خوزستان مورد توجه است

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در این نشست به روند اجرای طرح های عمرانی استان ها اشاره کرد و گفت: از بخش مسئولیت های اجتماعی نفت اعتبارات مناسبی برای اجرای طرح های عمرانی تخصیص داده شد که تاثیر خوبی بر روند اجرای طرح های عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان داشته است.

علی مهدی پور افزود: توسعه و ایجاد شهرک های صنعتی جدید در خوزستان از مواردی که به آن توجه ویژه ای وجود دارد و انجام مراحل اجرایی آن در حال پیگیری است.

وی افزود: تمام تلاش بر ایجاد زیرساخت ها به منظور استقرار واحدهای صنعتی برای افزایش و جهش تولید است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: شهرک های صنعتی خوزستان هم اکنون طرح های عمرانی بزرگ و کوچک متعددی در دست اجرا دارد.

خوزستان دارای ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی است و ۲ هزار واحد تولیدی در استان فعال است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا