گوناگون

افزایش سرمایه بیمه رازی به۳۰۰میلیاردتومان

به گزارش صنعت کار، بختیاری با اشاره به اینکه بیمه رازی نخستین شرکت بیمه خصوصی کشور است که وارد سال شانزدهم فعالیت خود شده است افزود: از بدو ورود به شرکت بیمه رازی گام های اساسی شامل شناخت، مشخص کردن سطحی از تنظیم اولیه، تعیین ارزش ها و خطوط قرمز، ارزیابی برنامه های شرکت و کسب سود باکیفیت و منطقی و پایدار را تعریف کرده و دردستور کار قرار داده ایم . وی درادامه گفت: به دنبال یک الگوسازی در صنعت بیمه خصوصی هستیم و درهمین راستا یک تیم مدیریتی حرفه ای را در شرکت مستقر کردیم و با تجهیز واحدهای مدیریت ریسک، توسعه دیجیتال با رویکرد نوآوری و خلاقیت، مدیریت حسابرسی و مدیریت سرمایه گذاری، در تلاشیم که شرکت را به جایگاه واقعی خود برسانیم. بختیاری با اشاره به وضعیت مناسب بازار سرمایه از بهمن ماه سال گذشته تاکنون گفت:اگرشرکتی با تجزیه و تحلیل مناسب وارد این بازار می شد می توانست سود خوبی را کسب کند کما این که بیمه رازی شش ماهه سودی معادل ۱۰۰ میلیارد تومان را از محل سرمایه گذاری در بازار سرمایه شامل سود سهام، خرید و فروش  به دست آورده است. مدیرعامل بیمه رازی در ادامه افزود: با پیگیری وجلسات متعدد با شرکت سایپا، مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان از این شرکت وصول شد و کماکان مبلغی بابت اصل و تاخیر در پرداخت طلب باقی مانده است که امید زیادی می رود سایپا به وعده های خود عمل کرده و سود حق بیمه های معوقه  را به بیمه رازی پرداخت نماید.

سید مجید بختیاری یادآورشد در یک سال گذشته، ۷۵ درصد حجم پورتفوی ثالث موتورسیکلت در شرکت کاهش یافته است، ضمن این که در ترکیب پورتفوی شرکت، سهم بیمه های اتوبوس و مینی بوس نیز کم شده و هم اکنون ترکیب پورتفوی ثالث معقول تر شده است. وی با اشاره به تقویت کنترل های داخلی در شرکت گفت:سعی کردیم تا پس از ۱۶ سال یک بازآفرینی از برند شرکت بیمه رازی نیز داشته باشیم و بزودی از شعار جدید شرکت رونمایی خواهد شد ضمن این که ممکن است تغییراتی نیز در لوگو با رعایت اصالت آن، انجام شود.  مدیرعامل بیمه رازی به رشد ۹۰ درصدی حق بیمه های آتش سوزی این شرکت اشاره کرد و گفت: در رشته مسوولیت نیز با رشد ۷۰ تا ۸۰ درصدی رو به رو بوده ایم و در بخش درمان نیز پورتفوی نامطلوب شرکت را با پورتفوی سودده جایگزین کرده ایم. وی همچنین از دریافت مجوز برای سه محصول در حوزه درمان و مسوولیت خبر داد وافزود: با نمایندگان مذاکره کرده ایم که فروش نقد شرکت را افزایش دهند که در صورت تحقق این موضوع، نرخ های رقابتی تری را در بازار ارائه خواهیم کرد. بختیاری با بیان این نکته که در سودآوری، میزان، کیفیت و پایداری را مدنظر قرار داده ایم تا با تغییرات دچار مشکل نشویم، ادامه داد: توسعه خرده فروشی بیمه آن هم از طریق کانال های دیجیتال در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

 

 

انتهای پیام/

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا