صنعت و معدنویژه ها

مشکلی در زمینه کمبود، گرانی و احتکار کالا در سطح استان نداریم

به گزارش صنعت کار، حسین طلوعیان گفت: پس از اجرای طرح سهمیه بندی سوخت، بمنظور جلوگیری از چالش های احتمالی در سطح بازار، بدلیل ضرورت تشدید بازرسی ها، طرح نظارتی جدیدی را از روز شنبه ۲۵ آبان با حضور بازرسین سازمان که با لباس های متحد الشکل در سطح بازار حضوریافتند، آغاز نمودیم .

وی افزود : خوشبختانه اتاق اصناف شهرستانهای استان نیز به یاری ما آمدند و با تاکید و توصیه به واحدهای زیر مجموعه خود باعث آرامش بازار شدند ، بطوریکه تا امروز هیچ مشکلی در کمبود ،گرانی واحتکار کالا در بازر استان نداشته ایم.

طلوعیان با بیان این که از تاریخ ۲۵ آبان لغایت ۳۰ آبان ۲۳۲۲ مورد بازرسی از بازار استان انجام شده، گفت: در این مدت ۱۹۳ پرونده به ارزش ریالی یک میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال تنظیم و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی گفت : در این مدت ۳۷۸ مورد گزارش مردمی در سامانه ستاد خبری سازمان بصورت تلفنی و حضوری ثبت شده که عمده شکایات مردم، افزایش نرخ حمل ونقل، گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

طلوعیان ضمن ارائه گزارش از روند تغییرات قیمت کالاهای اساسی در سطح استان، افزود : طی بررسی های بعمل آمده هیچ گونه افزایش قیمتی در کالاهای اساسی نداشته ایم ، ونوسانات قیمت ها عمدتا ثابت بوده است.

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا