برگزیدهصنعت و معدنویژه ها

پرداخت ۳۸۸۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان قم در سال ۹۸

به گزارش صنعت کار،‌ عبدالرضا شاملی در سی و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید درتالار امام جواد (ع) استانداری قم اظهار داشت: از این تعداد ۲۷ پرونده به مبلغ ۱۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده‌است.که۲۴ پرونده به مبلغ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال دربخش سرمایه درگردش و سه پرونده به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در بخش سرمایه ثابت است‌.

شاملی افزود: تعداد پرونده‌های معرفی شده به بانک‌ها در بخش کشاورزی استان نیز ۲۹۰ مورد به ارزش ۷۶۰ میلیارد ریال می باشد که ۷۲ پرونده به مبلغ ۳۴۵ میلیارد ریال، شامل ۶۹ پرونده دربخش سرمایه درگردش به مبلغ ۳۲۰ میلیارد ریال و سه پرونده به مبلغ ۲۴ میلیارد ریال تا کنون پرداخت شد.

وی گفت: در بخش گردشگری استان قم نیز ۹ پرونده به مبلغ ۲۹۵ میلیارد ریال معرفی شده که یک پرونده به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال پرداخت شده‌است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پرداخت‌های مستقیم بانکی در بخش صنعت را ۸۵ پرونده به مبلغ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال شمرد و افزود: تعداد پرونده های انتقالی این بخش از سال ۹۷ نیز ۱۶ پرونده به ارزش ۳۱۰ میلیارد می باشد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در مجموع پرداخت‌های بخش صنعت در بخش تسهیلات رونق تولید، مستقیم و انتقالی ۱۲۸ پرونده به مبلغ سه هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال است‌.

وی تعداد پرداخت‌های مستقیم بخش کشاورزی را نیز ۴۸ پرونده به ارزش ۶۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: تعداد پرونده‌های انتقالی سال ۹۷ نیز ۱۲۴ پرونده به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال می‌باشد.

وی اضافه کرد: مجموع پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی قم ۲۳۷ پرونده به مبلغ ۵۶۲ میلیارد ریال است‌.

شاملی گفت: دربخش گردشگری هیچ پرداخت مستقیمی انجام نشده و تعداد پرونده‌های انتقالی سال ۹۷ آن نیز هشت پرونده به مبلغ ۱۸۸ میلیارد ریال می‌باشد.

وی افزود: تعداد کل پرداختی‌های بخش گردشگری ۹ پرونده به مبلغ ۲۰۸ میلیارد ریال است‌.

 

منبع: شاتا

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا