برتربرگزیدهصنعت و معدن

کمک های فولاد مبارکه به جامعه در بحران ها قابل تقدیر است

به گزارش صنعت کار، مردم باید بدانند این مجتمع عظیم اقتصادی کمک های فراوان و موثری برای حفظ سلامت مردم داشته اند و هنوز هم این کمک ها ادامه دارد.
در عین حال جای تقدیر و تشکر دارد که فولادمبارکه به صورت عملیاتی به شعار جهش تولید که از سوی مقام معظم رهبری تعیین گردیده، عمل کرده و کلنگ زنی پروژه نورد گرم ۲ نیز که دردست اقدام است به عنوان یکی از پروژه های بزرگ کشور در راستای شعار جهش تولید خواهد بود و به این ترتیب فولادمبارکه به عنوان یکی از مراکز شاخص و مثال زدنی در سراسر کشور است که به این شعار عمل مینماید.
در شهرستان مبارکه شش نمازجمعه داریم و مسئولین فرهنگی فولاد مبارکه با برنامه ریزی خوب از ائمه جماعات در اقامه این فریضه الهی بهره برده اند. همکاری و تعامل دینی و فرهنگی نزدیک و خوبی بین نهاد مسجد، نماز جمعه و فولادمبارکه از سالیان گذشته بوده و در حال حاضر به جهت حضور مدیران فرهنگی تر و با انگیزه تر در این شرکت شاهد ارتباط گرم تر و بیشتر از گذشته هستیم.
من سلام حضرت آیت الله مظاهری و آیت الله طباطبائی را خدمت همه کارکنان و زحمت کشان دراین شرکت ابلاغ نموده و عرض خسته نباشید محضر همه این عزیزان دارم.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا