تاپصنعت و معدن

خرید زغالسنگ چین افزایش یافت

به گزارش صنعت کار، منابع Teck کانادا اعلام کرد که در پاسخ به افزایش تقاضا ، فروش زغال سنگ تولید فولاد خود را به چین برای ۲۰۲۰ افزایش داده است.

‏ Tec گفت: فروش در مقایسه با بازارهای خارج از چین در سطح قیمت گذاری بالاتری بوده است.  مجموع فروش سه ماهه چهارم برآورد شده در هدف گذارى موجود این شرکت در حدود ۵.۸-۶.۲ میلیون تن باقی مانده است که تقریباً ۲۰٪ این فروش اکنون به مشتریان چینی انجام شده است.

این شرکت گفت: قیمت گذاری در چین برای زغال سنگ فولاد سازی Teck در اواسط سه ماهه فعلی افزایش یافت، زیرا بخش عمده ای از فروش کلی قبلاً به نتیجه رسیده بود  با افزایش قیمت و به دست آوردن حق بیمه متوسط ​​بیش از ۳۵ دلار در هر تن بالاتر از قیمت گذاری نقطه ای FOB استرالیا در زمان هر فروش ، فروش اضافی به چین به تدریج منعقد شد.

‏ Teck ، دومین معدن بزرگ ذغال سنگ کک سازی در جهان ، تقاضای ذغال سنگ را بیش از حد انتظار در چین مشاهده می کند ، پس از آنکه مقامات به خریداران هشدار دادند که از زغال سنگ استرالیا پرهیز کنند.

در ماه اکتبر ، پس از آنکه چین خواستار تحقیق بین المللی در مورد ریشه بیماری همه گیر ویروس کرونا شد ، پکن به دلیل کنترل شدید واردات سوخت در میان روابط سیاسی ، خرید زغال سنگ استرالیا را متوقف کرد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا