تاپصنعت و معدنویژه ها

مجمع جهانی اقتصاد بلاکچین را برای ردیابی انتشار کربن آزمایش می کند

به گزارش صنعت کار، این امر کنترل و توانایی سازمان را برای بهبود رد پا محدود می کند. “چشم انداز ما این است که قابلیت مشاهده قابلتأیید انتشار جاسازی شده از معدن به بازار را داشته باشیم ، و COT یک گام بزرگ به جلو در ارائه این چشم انداز است.”

به گفته وی ، COT بر ردیابی انتشار کربن در زنجیره ارزش مس متمرکز است و انتشار گازهای گلخانه ای را از معدن به ذوب و در نهایت بهتولید کنندگان تجهیزات اصلی پیگیری می کند.  به گفته وی ، این سیستم عامل طرحی را برای ردیابی تمام فلزات اساسی از معدن به بازار وبازگشت از طریق بازیافت ایجاد کرده است.

COT با همکاری متخصصان صنعت و پشتیبانی توسط شرکت فناوری هلندی Kryha (یا به جای هلندی مستقر در هلند) و مدیر پروژه و مشاورسوزان جوزف MMBI پشتیبانی شده است ، COT از فناوری دفتر توزیع شده برای ردیابی انتشار کربن استفاده می کند و از قابلیت ردیابیانتشارات اطمینان حاصل می کند.  از معدن تا محصول نهایی ، با تمرکز بر ردیابی از پایان به پایان.

ماهیت توزیع شده فناوری بلاکچین امکان همکاری بین شرکت ها را فراهم می کند و آن را به فناوری نهایی شبکه ای تبدیل می کند.

وى گفت: “COT نشان می دهد که شرکت کنندگان در داخل و خارج از زنجیره ارزش می توانند با همکاری و راهکارهای عملی برای مسائلپایداری را امتحان کنند که توسط هر شرکت قابل حل نیست.”

این مدیر گفت: “داشتن یک رویکرد صنعتی ما را قادر می سازد تا بر روشهای عملی برای ارائه چشم انداز خود تمرکز کنیم.”  ما همچنین درحال بررسی چگونگی بهترین کار با گروه های دیگر مانند استانداردها و گروه های اطمینان هستیم.”

این کار به دنبال شکل گیری MMBI در اکتبر ۲۰۱۹ ، که در پاسخ به تقاضای ذینفعان برای توسعه دید و پاسخگویی معادن به بازار ایجاد شدهاست.

در مورد COT ، بندیکت سوبوتکا ، مدیرعامل گروه منابع اوراسیا و رئیس اتحادیه جهانی باتری گفت: “ما معتقدیم که همکاری بهتر در موردفناوری بلاکچین برای بهبود شفافیت زنجیره تأمین و گزارش از انتشار کربن ضروری است.

وی افزود: “راه حل بلاکچین سفارشی MMBI به مشتریان امکان می دهد تا تأثیرات زیست محیطی محصولات مورد استفاده خود را بررسیکنند و ما از ورود به مرحله بعدی توسعه سیستم عامل بسیار خوشحال هستیم.”

Sandstrom گفت ، این کنسرسیوم در حال آزمایش چندین فرضیه درباره آینده سیستم عامل است.

انتهاى پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا