گوناگون

چراغ سبز کمیسیون حمایت از تولید به وزیر پیشنهادی صمت

به گزارش صنعت کار، رحیم زارع در حاشیه حضور وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در این کمیسیون افزود: قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر، قانون استفاده حداکثری از توان و تولید کشور، برنامه‌هایی مثل قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه‌ای و همچنین برنامه‌های ششم و هفتم توسعه موارد مطرح در جلسه امروز با وی بود.
وی با اشاره به اهمیت حوزه معدن تصریح کرد:سهم بازار در حوزه معادن بسیار قابل توجه هست که حتی بدون اتکا به بودجه می‌توان در این زمینه شاهد اشتغال زایی موثر بود و وزیر پیشنهادی برنامه‌هایی در این حوزه و موضوع حمایت از تولید داخل و اجرای قوانین مربوط به تولید ارائه کردند.
سخنگوی کمیسیون حمایت از تولید، بحث خصوصی سازی را از دیگر موارد مطرح در گفتگو‌های امروز کمیسیون با وزیر پیشنهادی صمت اعلام کرد و افزود: با ایشان در مباحث واگذاری بنگاه‌ها و اجرای قانون اصل ۴۴ طرح موضوع شد و اصلاحات مورد نظر کمیسیون به وی اعلام گردید.
آقای زارع در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص مکاتبه اش با دادستان کل کشور گفت: موضوع نامه در مورد رمزارز‌ها و صرافی‌های خارجی بود که به نوعی در کشور مستقر شدند و با تبلیغات برای مردم رمز ارز خریداری می‌کنند و زمانی که مردم درخواست اصل پول را برای خرید رمز ارز دیگری دارند به بهانه تحریم، پول مردم را عودت نمی‌دهند و به این وسیله مبلغ بالایی از کشور خارج شده است.
وی افزود: این موضوع به اطلاع دادستانی رسید و خواستار برخورد با صرافی‌های متخلف شدیم.

 

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا