ماشاءالله وردینی تشریح کرد: طبق قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان، وارانتی خودرو به معنای ارایه خدمات در نمایندگیهای خودروساز تا دستکم ۱۰ سال پس از فروش آخرین دستگاه از مدل خودرو است.
وی افزود: از آنجایی که مشتریان مهمترین دارایی در زنجیره ارزش مجموعه هستند، کارکنان ایساکو همگام با انجام اقدامات اصلاحی، اجرای برنامههای بهبود و طرحهای متنوع خدماتی سعی دارند، تکریم مشتریان را به معنای واقعی کلمه محقق کنند.
مشتریان میتوانند برای اطلاع از جزییات طرح به وبسایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیش تر از طریق شماره تلفن مرکز پاسخ گویی هوشمند ایران خودرو ۰۹۶۴۴۰ و یا اپلیکیشن ایساکو اقدام کنند.
منبع: ایکوپرس
انتهای پیام/