تاپخودروویژه ها

سرمایه گذاری Neo Lithium در باتری های EV

 به گزارش صنعت کار، آخرین حرکت در شرایطی است که انتظار می رود طی پنج سال آینده تقاضا برای لیتیوم فلزی باتری EV سه برابر شود زیرا خودروسازان به سمت انتقال از موتورهای احتراق داخلی به EV می روند.

همانطور که پیش تر برنامه ریزی شده بود، CATL برای بیش از ۱۰،۲۱۷،۵۰۳ سهام Neo Lithium به قیمت ۰.۸۴ دلار کانادا (۰.۶۵ دلار) در ازای درآمد ناخالص ۸.۵۸ میلیون دلار کانادا (۶.۷۳ میلیون دلار) در Neo Lithium مشترک شده است.

طبق گفته Neo Lithium ، این سهام حدود ۸ درصد سهام منتشر شده و معوق آن را نشان می دهد.

رئیس این شرکت، گفت: “نهایی شدن سرمایه گذاری استراتژیک CATL کیفیت پروژه ۳Q و توانایی های تیم مدیریتی ما را تأیید می کند.  این همکاری بیشتر با همکاری CATL برای ایجاد ۳Q در توسعه کامل با ایجاد یک برنامه جامع مالی ، تعهد بلند مدت و تمرکز ما بر پروژه را تقویت می کند.

“وی گفت: من از طرف هیئت مدیره خوشحالم و مفتخرم که به طور رسمی از CATL به عنوان سهامدار جدید استقبال می کنم و ما مشتاقانه منتظر همکاری با آنها برای پیشبرد پروژه ۳Q به ساخت و تولید نهایی هستیم.”

با درآمد دریافتی از CATL ، نئو لیتیوم در حال حاضر یک موقعیت نقدی خالص در حدود ۳۵ میلیون دلار کانادا (۲۷.۴ میلیون دلار) دارد.

گزارش شده است که در سپتامبر ۲۰۱۸ ، نئو لیتیوم در حال بحث برای معامله ۴۹۰ میلیون دلاری برای تأمین اعتبار توسعه معدن لیتیم Tres Quebradas (پروژه ۳Q) در استان کاتامارکا آرژانتین بود.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا